17/1/2024

GardenR stänger ner appen och inleder samarbete med OhGarden

GardenR ändrar inriktning på företaget till att fokusera på utbildning inom odling och hållbarhet och stänger därmed ner sin  app. För att hjälpa användarna till en ny och kraftfull plattform ingår GardenR ett samarbete med appen Oh!Garden.

”Det har varit en spännande och lärorik resa att bygga GardenR-appen, men jag har allt mer känt att det jag verkligen brinner för är att lära och inspirera nya och befintliga odlingsintresserade genom utbildningar och böcker ,” säger Filip Johansson, vd och grundare av GardenR. ”Det är en stor glädje att vi hittat ett sådant fantastiskt alternativ för våra användare i OhGardens app.”

GardenR och OhGarden delar ett brinnande intresse för trädgård och föddes ur liknande vision; att inspirera och underlätta för trädgårdsvänner samt bidra till ett hållbarare samhälle och en större biologisk mångfald.

”Vi är glada över samarbetet med Filip och ser fram emot att välkomna alla nya användare till Oh!Garden,” säger Anna Dymling, vd och grundare av OhGarden. ”I och med detta tar vi ännu ett steg mot att bli det självklara digitala verktyget i trädgården.”

För ytterligare information och erbjudande klicka nedan

Till Erbjudandet

Om Oh!Garden
Samla allt om din trädgård i samma app. I trädgårdsappen Oh!Garden hittar du smarta hjälpmedel, +13.000 växtporträtt & ett härligt trädgårdscommunity där du kan kika in i dina vänners digitala trädgårdar. Vår vision är att skapa den naturliga mötesplatsen med tips & verktyg för allt inom odling och trädgård.

Om Gardenr
Gardenr utvecklar plattformar för trädgårdsintresserade. Gardenr startade 2020 och finns på sociala medier, gör utbildningar och finns som app på App Store och Google Play. Se mer på www.gardenr.com

För mer information:
info@gardenr.com