17/1/2024

GardenR stänger ner appen och inleder samarbete med OhGarden

GardenR ändrar inriktning på företaget till att fokusera på utbildning inom odling och hållbarhet och stänger därmed ner sin  app. För att hjälpa användarna till en ny och kraftfull plattform ingår GardenR ett samarbete med appen Oh!Garden.

”Det har varit en spännande och lärorik resa att bygga GardenR-appen, men jag har allt mer känt att det jag verkligen brinner för är att lära och inspirera nya och befintliga odlingsintresserade genom utbildningar och böcker ,” säger Filip Johansson, vd och grundare av GardenR. ”Det är en stor glädje att vi hittat ett sådant fantastiskt alternativ för våra användare i OhGardens app.”

GardenR och OhGarden delar ett brinnande intresse för trädgård och föddes ur liknande vision; att inspirera och underlätta för trädgårdsvänner samt bidra till ett hållbarare samhälle och en större biologisk mångfald.

”Vi är glada över samarbetet med Filip och ser fram emot att välkomna alla nya användare till Oh!Garden,” säger Anna Dymling, vd och grundare av OhGarden. ”I och med detta tar vi ännu ett steg mot att bli det självklara digitala verktyget i trädgården.”

För ytterligare information och erbjudande klicka här.

Adress

Bytaregatan 4D