10/5/2022

Filip Johansson till Österlen Garden Show 2022

Det blir mycket fokus på trädgård helgen 14-15 maj 2022. Återigen är det dags för mysiga Österlen Garden Show i Lunnarp, Tomelilla. Under lördagen föreläser Filip på temat Smarta genvägar i trädgården!

Österlen Garden Show är en ideell organisation utan privat vinstintresse med målsättning att aktivt bidra till ett ökat intresse för trädgård och hållbar odling på Österlen. Med eventet vill de även främja lokala företag, producenter och organisationer inom trädgård och odling. Eventuellt överskott av trädgårdsmässan ska användas till satsningar på ungdomsaktiviteter.

Andra spännande föreläsare som bjuder på inspiration är Gunnel Carlsson, Linnea Dickson, Tareq Taylor, John Taylor och Eva Olsson!

GardenR är på plats och visar appen för alla som är intresserade! Man kan givetvis också köpa boken Trädgårdshacks.
Du hittar GardenR utanför workshoptältet.

Missa inte en fin utflykt till en plats där trädgårdsinspirationen flödar. https://osterlengardenshow.se/

Adress

Bytaregatan 4D